Ben mesela 7 aylıkken yürümeye başlamışım babası da yaşını geçmiş biraz ama bizim tospik kime çekti bilmem bir de boy konusu kafamı kurcalıyor benim. En son 2 buçuk ay önce kontrole gitmiştik boyu 83 cm di şimdi kaç oldu bilmiyorum ama hızlı boy attı acaba diyorum ondan mı dengede durmakta zorlanıyor. Şuan 86 cm falan vardır rahat. Dışardan görenler koca çocuk olmuş hala yürümüyor mu diyip duruyo boydan dolayı da büyük gösteriyor ama anlat anlatabilirsen