Kızlar merhaba. Ben 3.5 ay önce doğum yaptım. Henüz adet olmadım. 1 haftadır kasık ve bel ağrım olunca acaba hastamı olucam yoksa bişey mi var diye merak ettim bi test yapayım dedim. İkinci çizgi beyaz gibide gri gibide. Var mı yok mu anlayamadım. Testi daha önce bu şekilde çıkan var mı hamile miydiniz değil miydiniz ?
