rumununefe
Benmde kızım 10 aylık salı günü diyette 3. Haftam olacak. Şuan 3 kilo vermiş durumdayım. Youtubeden nasıl kilor verilir videoları izledim devamlı. Sabah 10 kahvaltı 14-15 size kalmış filtre kahve yanına hafif kuruyemiş, 18-19 akşm yemeği ve kapanış . 2-2.5 lt su tabi ki . Her gün düzenli 12 minute tabata cardio videosu var growwithjo hesabın adı, inanılmaz eğlenceli videosu ve istersen başka videolarda mevcut ama bna en kolay ve pratiği bu geldi bebeğim durmuo cok ama bunu her gün mutlaka yapıyorum bence sende kendin hiç olmazdansa az da olsa başlayabilirsin. Bir de yazıo diye bir uygulama var onu indirdim başlarda. orda her besinin ne kdr kalori olduğunu yazıo ve kendine günlük öğünler hazırlıosun ekleyerek ki alman gereken kaloriyi aşmayasın. Arada kaçamaklar oluyor illa ki ama bn kendime 1 ay şans verdim bnce snde denemelisin ve devam etmeyi düşünüyorum inşaallah :)