Cnprtk benim kızım inşallah huyu değişmezse çok ağlayan bir bebek değil. Altı temizse karnı toksa agu gugu oynuyor kendince. Ve genelde pusete koyunca uyuyor. Misal dün arabada giderken uyudu, restaurantta uyandı. Aldım emzirdim pusetini yanıma beni göreceği şekilde koydum. Bana baktı güldü oynadı. Altı pislenince ağlar gibi oldu. Temizleyince gene sustu. Birde bu cıngırak tarzı özellikle renkli olan oyuncaklar çok ilgisini çekiyor. Pusetine onlardan astım. O da oyalıyor. Ve en büyük kurtarıcım emzik emiyor.