Deletedmom_109 Senaxxx bölerek yatırım yapabilirsiniz. Atıyorum 100bini altın 100bini euro gerisi dolar şeklinde yatırımınızı yapabilirsiniz
Deletedmom_268 Senaxxx uzun vadeli düşünüyorsaniz şuan için en iyisi altın dolar Euro biz sürekli bu şekilde yatırım yapıyoruz
Deletedmom_268 Senaxxx mesela geçen sene 40 Gr bilezik aldı eşim bana o zaman 50 bin TL falandi herhalde şuan 100 bin civarı 🥲
Asel041 2baby1mommyy kesme altın biraz tehlikeli damga olmadigi icin sahtecilik çok oluyormuş bence külçe altın daha mantkli Senaxxx
Deletedmom_268 Senaxxx ben bilezik aldım hem takıyorum hem yatırım 😂siz isterseniz has altın alırsınız ☺️
Gozdeklnc20 Senaxxx anne, baba, dede kafası bu zaten :) katılmıyorum. dinamik kafalar daha farklı düşünür :)
tultanhanim Altın alacaksanız ya 22 ayar bilezik alın muhafaza etmesi kolay olur ben takmam derseniz 24 ayar gram altın alın ki zarar etmeyin