Minmini Dlrygz çok çok geçmiş olsun, ben tedavi sonrası için bir öneride bulunucam tıbbi tedavisi bittikten sonra domuz yağı sürün bi damla iz kalmıyor.
esila2024vera Dlrygz Kurumaya başlayınca sabah akşam öğlen şeklin sürdüm 10 gün falan cnm hiç iz kalmadı ben kremi sürdüm aloveranin
esila2024vera Dlrygz Evet kapalı olunca sürekli nemli oluyor ben açık biraktim bişey olmadı duş falan almadım belli bı sür ztn evde iç çamaşır girmedim güneş görmedim yoksa sıcaktan yanıyor öğle dolanıp durdum hep bisey olmadı
Dlrygz esila2024vera şuan açık bol bi tişört var yara kremi sürüyorum tişörte bulaşıyor ama umarım faydası oluyordr kremin öyle yara şuan kabuk gbi bisiler alıyor
Dlrygz muazinannesii benimde öyle ama her konuda bilinçli olmak lazım o esnada neler yapılır konusunda 😟