Oğlum 4,5 aylık doğumundan itibaren kusuyor ilk ay sma mama veriyorduk ama 2. Ayında kestik anne sütü ile besleniyor ama sürekli kusuyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Dr normal dedi bu kadarıda normal mi ikimiz içinde çok yorucu bir hal almaya başladı.
Nasıl ve ne zaman geçecek bu kusması bilen var mıdır?