Benim bebeğim de emememişti ilk 3 gün mama verdim ve sütümü sağıp şırıngayla verdim. Emiyor zannediyordum ama becerememişti hafifte sarılık olmuştu. Silikon uç aldım çok güzel emmeye başladı sütüm arttı ve bir daha mama vermedim. 5 aylık olmak üzereyiz hala silikon uçla emiyor. Bir deneyin emmemesindense silikon uçla emmesi daha iyi