Gayet de olmasa da olur insanlar sidik yatıştırmaktan iyice azıttı salak saçma hareketler moda oldu influencerlar vergi ödemeden kari koca çalışmadan hepsi villada lüks arabalarla yasiyolar insanlar da eşşek gibi çalışıp ay inan ben almış gibi sevindim ben gitmiş gibi sevindim diye salak salak yorumlar yapıyorlar ben bu açıdan gayet sevindim açıkçası sma kampanyaları Twitter’da da duyurulur orda etkileşim daha hızlı zaten