Kızlar 3 ay 15 günlük bebeğim var. Kucağımdan indirdiğim an feryat figan. Kahvaltı yemek vs bunları bile o kucağımdayken yiyorum. Tuvalete gitsem feryat figan ağlıyor. Konuşup onunla oyunlar oynamamı istiyor onuda yapıyorum ama hiç kendi halinde yarım saatte olsa kalmak istemiyor. Haliyle herşey zorlaşıyor bu durumda. İş güç yapmak zaten zordu iyice zorlaştı bu durumda. Geçici bir durummu sizce?