Ballloglum 3 yaşındaki oğluma genç odası takımı alacağız. Sizce hangi marka ve modeli almalıyım önerir misiniz ? Baza, kitaplık, çalışma masası, dolap şeklinde set düşünüyorum.
Storymoon Ballloglum benim çilekte begendigim mobilya var siyah ahşap karısımı bir model onu almak istiyorum cok güzel
Asyaveannesi04 Ballloglum samsorinden aldık biz kızım 1 yaşındayken şuan 2.5 yaşında genç kız olana kadar kullanır biraz pahalı ama ürünleri çok kaliteli çam ağacından
Ballloglum Storymoon az önce gördüm onu ama siyah renk odayı ferah göstermeyebilir. Yine aynı markanın mocha serisi var ahşap rengi. Ona baktınız mı o nasıl sizce ? Kitaplıkla başlıklı bazalı yatak, kitaplığı çalışma masası güzel görünüyor ama ahşap rengi sıkıcı olur mu
Storymoon Ballloglum ewwt aslında onceliğim mochaydı digeri sonradan cıktı benim mobılyamda aynı o siyah ahşap gibi cünkü uyumlu olsun diye onu begendim sonrada yoksa ilk favorım mocha tabiki 🥰
Ballloglum Storymoon mocha ben de beğendim ama çok ahşap 🙂 benim emek takımım konsolum da ahşap mobilyam da ahşap uyumlu olur ama sıkılır mıyım 😄