Feyzosumunannesi Selinmoon Geçmiş olsun alerji gibi duruyor doktorunuz var ise resmini atın daha iyi anlar.
Zlyha_7758 Selinmoon bence doktora goster bebegin küçük duruyor burdan verilen bilgilerle hareket etme derim ciltleri hassas oluyor alerji deriz belki isliktir yada isilik deriz alerji olur en azından tedavisi yapılmış olur
Zlyha_7758 Selinmoon aynen öyle bizler olsa yada biraz daha büyük çocuk olsa bir ihtimal bir şekilde geçiyor da ben bebek olunca konu baya tedirgin oluyorum
Zlyha_7758 Selinmoon siz doktorunuza danışın en iyisini onlar bilir geçmiş olsun ama geçer endişe etmeyin
Selinmoon butterflyy_ ben de biraz baktım ama islak gibi duruyor alerji biraz daha farklı sanki doğru söylüyosunuz