hititli post acicaktim açmadan bı bakayım dedim Allah acil sifalar versin bende öle nabzım yükseliyodu önceden ilaç verdi çarpıntı oldukça kullan yarım dedi gündüzden agriyodu carponti vardı nabzım 98di akşam çok kötü oldum aman Allahım hala devam ediyo ama o kadar kötü değilim olctuk 75 çıktı ama ben çok kötü oldum nefes almam zorlasti terledim kalbim hızlı vuruyo ağrıyo aciyo tuhaf ama nabzım normal ,😐