Merhaba kızlar 2 yaşında oğlum var geçen yıldan beri fizik tedaviye gidiyoruz gevşek olduğu için genetik test yapıldı temiz ama sağlıklı diyemeyiz dediler kas hastalığı şüphesi vardı bu zamana kadar bugün artık fizik için rapor alalım diye doktora gittik çocuk psikiyatri bölümü gördü bizden gelişim testleri istedi gittik anne babası ya da komşu olsun tanıdık olsun ismiyle seslenildiğinde bakan oğlum bugün iki doktora da bakmadı doktor çözger raporundan önce ben biraz daha görmek istiyorum oğlunuzu gelişim testleri kötü çıkmış dedi yürüme henüz yok bacakları gevşek olduğu için kelime sayısı az her şeyi işaret eder hayvanları ağaçları arabaları gösterir taklit eder doktor bardak verdi küpleri içine koy dedi koydu kartlar vardı anneye ver kartları dedi vermedi evde bana mama ver dediğimizde veriyor doktor kesin otizm diyemem ama benziyor dedi hemen teşhis koyamam dedi bu zamana kadar hiç aklıma otizm gelmedi kas hastalığı şüphesi olduğu için bilemiyorum süreç nasıl ilerliyor deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz yeni doktordan çıktık karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın