Kızlar 20 aylık oğlum var 5 gündür topalliyor doktora götürdüm ultrason röntgen kanlar hepsine bakıldı bir şey yok ama git gide kötüye gidiyor kafayı yicem çok üzülüyorum bana bir akıl verin ne yapayım ben elimden bir şey gelmiyor masaj falan da yapıyorum ama yok ters bir şey yapmaktan da korkuyorum