Canimyavrumveben iki oglum var hiç öyle bir şey olmuyor korkmayın. Kucağınıza aldığınızda, beslediğinizde, altını değiştirirken o incelik bileğiyle birleşen minik ayağını tuttuğunuzda her şey normalleşiyor 🥰
Söyleyince yapmacık geliyor ama sevgi bölünmüyor çoğalıyor. İlgi konusunda biraz zorlanırsınız ama yaşları yakın birbirlerine yetişirler.