Gamzeay1 Egzama da olabilir isilikte her ikisi içinde önerim hergün duş aldırıp bol losyon yada kremle masaj yapmanız ben Bio derma atopik dermatit kullanıyorum çok hassas ciltler için oğlumun yaz başında ayak parmaklarının hemen üstünde egzama başlamıştı birgün şampuanla bir gün sadece suyla yıkıyorum söylediğim kremi tüm vücuduna masaj yaparak sürüyorum hem çok rahat ve uzun uyuyor hem de o kuruluktan eser kalmadı o çok yoğun sıcaklarda isilik bile olmadı maşallah subhanallah