nurcanyvz kızlar 1 hafta önce böyle kızarıklıklar oldu ve şişiyor sağlık ocağı sivrisinek dedi hemen sineklik taktık Raidin prize takılan sinek kovucusunu sürekli kullanıyorum ama haftalardır geçmiyor başına gelen var mı bugün acile göstericem 9 aylık
Gul-42 nurcanyvz sıvrısınek bayaaaa ısırmış cama kapıya tel taktırın cocuğa yazık cok kasınır sınek kovucu gecırmezkı o sınek gelmesını onler saglık ocagı krem yazmadımı bunlar bır haftalıktan daha yenı duruyor stilex alın
Cobansalata nurcanyvz Aynısı geçen bizde oldu 273663 tane ısırık vardı. Avil şurup verdi doktor bi de stilex. Geçti şuan hafif izi var ama geçer onlar da.
Ar1 nurcanyvz sinek ısıtmış canım büyük ihtimal alerjisi var yeğenimde böyle oluyor alerjisi var onunda
nehirbebek137_ Evet svrısınege benzıo ama ortalıkta cok fecı salgın var el ayak agız rahatsızlıgı olabılır
Gul-42 nurcanyvz krem yazdırın cocuk rahatlasın cok kasınır huzursuz eder sivenı sıvrısınek koruyucu var devamlı dısarı cıkarken sürün parka gıderken ozellıkle
nurcanyvz Kafasında da var şuan uyuyor ama anlamadım bugün yatağını komple yıkadım bısey mi ısırıyor diye birşey çıkmadı anlamadım
dreamm nurcanyvz bizimde yazlıkta oldu kızım 8 aylık sinek ısırınca bu şekilde şişti hep eli yüzü stilex sürdül böyle ince tabaka halinde geçti bizim ama uzun sürüyor 2 hafta oluyor daha yeni iyileşiyor Birde uyumadan önce eczaneden aldıgım organik sinek spreyinden sıkıyorum yattıgı yerin yakınlarına
Gul-42 nurcanyvz organık degıldır yanı doktora yazdırın kucuk ya verecek mı onuda bılmıyorum tabı belkıde vermez