Kızlar 3 aylık olcaz hem mama hem anne sütü alıyoruz ama emzirmek çok zor oluyor silikon uçla emziriyorum o yüzden genelde sağım yaparak besliyorum bebeğimi. Ama 2 gündür sütümün azaldığını fark ediyorum artması için ne yapabilirim sağım yaparak uzun süre besleyen oldu mu aranızda? Neler yaptınız taktiklerinize ihtiyacım var