oeztuerk Kızlar sezeryandan sonra korse kullandınız mı kullananlar ne zaman kullandı ben 12 günlük sezeryan oldum çok değil ama hafif bir göbek var yaram tam ileşmedi sıkamıyorum ne zaman korse kullanabilirim
Berilsmom13 oeztuerk korse değilde bildiğin normal yemeniyle bağladım karnımı sıkabildiğim kadar sıktım ne göbeğim kaldı ne bişey. Ayrıca acımıda azaltmıştı
Zeliff oeztuerk yüksek belli sporcu taytlarından kullanmıştım korseyle rahat edemezdim zaten. Hem ameliyat yerini tuttu eğilip kalkarken kendim elimle desteklemek zorunda kalmadım hemde kesi yerinde hafif bombe vardı o gitti.
sibaluna oeztuerk benim de bugün 14. Gün 1 haftadır azar azar kullanıyorum korse cırt cırtlı çok sıktırmıyorum takabildiğim kadar takıyorum gün içerisinde faydasını gördüm baya
oeztuerk Berilsmom13 ilk doğumum normaldi bende öyle takmıştım göbeğim gitmişti bu sezeryan biraz daha mi sıksam diye düşündüm ama yine deneyebilirim bu yöntemi
nehirbebek137_ Korse takamadım cok acıttı gobegımı sıktı kabız olmama sebep oldu bagırsakları sıktıgı için aciillk oldum mudahale ettıler lohusayken yoksa catlayıp ölecektım hıc korse kullanmadım gobegımde malesef hala kaldı
Berilsmom13 oeztuerk banada hemşire yapmıştı ilk o kadar iyi geldi ki korse almadım onu yapınca kendim dayanabildiğim kadar sıktım hiç göbeğim yok
seninbenimlederdinne_ oeztuerk Kuşak gibi bir şey bağlamışlardı banada ilk doğumda ikinci de çok kötü geçti çok zor iyileştim bırak korseyi gözüm hüçbir şeyi görmüyodu alt göbeğim kaldı benimde şu an zayıfladım ama yine de o alt göbek duruyo delirmişke baktıkça sinir oluyorum mekikte çekemiyorum asla 21 ay geçti üstünden
MoonBaby Ben 6 gün önce sezaryen oldum büyük tuvalete çıktıktan sonra takabilirsin demişti doktorum 3. Günden beri takmaya çalışıyorum çok fazla sıkmadan