Hanımlar ben bir bilgi almak istiyorum yardımınıza ihtiyacım var bebeğim 10 günlük daha pazartesi kanal tedavi olucak bir dişim var hamilelikten bu yana ağrsına dayanamıyorum dolgu vardı ve hepsi döküldü azar azar. Doktor 5.6 saat emzirmezsin dedi ama yinede narkoz süte geçicek. Bugunden itibaren sağmaya başlayacağım dişimi yaptırcağım gün etkisi geçene kadar sağdığım sütü vereceğim. Sizce doğrumu yapıyorum?