Arkadaşlar merhaba kızım 1 yaşında az önce dudağında kızarıklık fark ettim. Uçuk çıkmasından doğduğundan beri korkarım bir haber görmüştüm uçuk virüsü bebekler için çok tehlikelidir diye. Uçuklu biriyle temas etmedi son zamanlarda belki oyuncak çizmiştir ama emin de olamadım. Başına gelen var mı? 1 yaşında bebek uçuk çıkarabilir mi doktora götürmem gerekir mi?