Canım hep çikolata vs istiyor ama bebekte gaz yapıyormuş çikolata yiyorum sonra bol bol kimyon, rezene 😏 hep tatlı istiyorum Bolulu Hasan ustaya abone oldum diyebilirim. Bari sütlü tatlı yiyeyim diye. Sizde benim gibi misiniz? Kilo verdim ama alıcam diye korkuyorum e bebeğime de yetersiz geliyorumdur diye korkuyorum acaba imom latte mi kullansam? Resmen tatlıyla beslenmek istiyorum çünkü. Tuzlu iki öğün yiyorum onun dışında hep tatlı istiyor canım