Hanımlar gaz problemimiz var daha çok küçüğüz 15 günlük ama kolik dönem başlamış doktorumuz öyle söyledi. Merak ettiğim, beslenmeden sonra gaz çıkarmıyo ne kadar uğraşsak olmuyo bunu nasıl yenicez biz tecrübe eden var mı? Çıkmayan gaz bi sorun oluşturur mu? 😔