Ben 40 i çıkınca gorumcemin desteği ile bı Cesaret yüz üstü yatırmaya bı başladım. Yüz üstü yatirirsan hem gazını çıkartır hemde uzun soluklu uyur. Bebekler sever dedi. İlk günler çok tetikte yattim gece gündüz.. sürekli başındaydim. 5 ay 15 günlük olduk. O günden bu yana yüz üstü uyur. Arada sırt üstü yatırırım. Bu sayede sırt kasları çok gelişti. İlk uyuttugumdan beri kafasını direk kaldırarak uyanır. Şınav çeker gibi 😁