Berenecedm teşekkür ederim canım benimki de öyle çok bağımlı memeye yani doktor bugün günde 2,3 kere mi emiyor dedi nerdeyse 10 u buluyor diyince kesin kes artık bu çocuğun yemek yemesi uyuması lazım dedi. Gece de anne sütü aldığından dişleri çürümüş hatta ben kan ilacina bagliyodum cürümesini. Peki sen direk sabır tasini sördün emmek istediği zaman verdin mi yoksa çocuk hemen kokusundan rahatsız olup emmek istemedi mı ? Daha sonra bir daha emmeye yeltenmedi mi ? Bu arada ben gece hem emziriyorum hem de ayağımda salliyorum uyuması için yani 2. Bir uyku şeklimiz de malesef ayakta sallamak. Daha sonra bununda biraktiracam inşallah. Canım benimki daha 16. Ayını yeni bitirdi yani artık sana meme vermeyecem büyüdün falan desem anlayacagini sanmıyorum dediğim her şeyi anlıyor komutlarimi yerine getiriyor algısı iyi fakat meme hasta oldu süt bitti gibi şeyleri bugün denedim ya anlamıyor ya da işine gelmiyor