Burcuskovski kızım çok akilliydi maşallah doğduğundan beri uykuyu severdi,yemede icmede problem olmadı,her sözümü dinlerdi,çok erken konuşmaya başladı herşeyi ifade ettiği iicn asla ağlama mizmizlanma olmadı,tuvaleti çok kolay öğrendi,sanki ben çocuksuz gibiydim.kardesi de kızım istedi aslında.sandimki her dogurdugum kızım gibi olur 🤣🤣 oğlum oldu sonra bi tane🙄🤣🤣