Kızım 6 yaşına girecek eylülde 1. Sınıfa başlayacak, tek çocuğumuz 2. Ben şahsım adına hiç düşünmedim eşim ara ara 2. İçin baskı yapıyor sonra o da sönüyor benden karşılık bulamayınca, kızım çok istiyor sürekli bir psikolojik baskı bütün arkadaşlarımın kardeşleri var benim yok çok sıkılıyorum falan diye beynimizi yiyor, şimdilerde acaba olsa mıydı kardeşi diyorum sonra kendime bir tokat atıp kendine gel Gül diyorum 😂😂😂 bir de hani unutuluyordu doğum o çekilen sıkıntılar uykusuzluk gaz fıtık kolik reflü ben unutmadım hepsi dün gibi aklımda🫣🫣