Benim ki de 2 aylık aynı problem bendede var yaklaşık 2 haftadır. Kışın böyle olması çok normalmiş 2 doktora götürdüm sırtını ön tarafı dinlediler sıkıntı yok dediler ç serum fizyolojik ve aspiratör başucuna soğan koy. Özellikle geceleri çok tıkanıyorlar. Ateşi çıkmadığı müddetçe sorun yok dedi doktorumuz.