Fatimaaaaaa Postta görünce yazmak istedim cevaplayabilirseniz çok sevinirim.Kizim 4.5 yas ins ilk kez anaokuluna gidicek bu sene. Paylasmayi bilmiyor 😥 Tek cocuk, bu ara zaten ekstra bir hircinligi var. Sinifta bunu öğrenebilirmi ? O kadar strese girdimki bunu düşünmekten. Sinifi 25 kisiymiş. Tek öğretmenmiş. Öğretmen o kadar çocukla nasil basa cikicak 🙈