rusene öyle sütle mamayla olacak değil bu kilo meselesi. Örneğin benim yeğenim Tosunlar gibi ama aşırı aşırı yemez, arkadaşımın kızı var dünyaları yer ama kuş gibidir. Çocuğun bünye meselesi .
Önemli olan her besinden alabiliyor mu ve bu az yedi çok yedi olayı herkese göre değişir belki de çocuğunuz normal kiloda.
Siz her besin grubundan verin alırsa alır almazsa almaz. Ha doktor der ki çok zayıf bir kan bakar ne bileyim endokrin gastro oralara gönderir o zaman bir çare bulunur.
Ayrıca çocuklar mamaya veya memeye veya süte güvenip yemek yemiyorlar böyle bir durum varsa önce bunları kesin.