esraeslem54 benım bebegımde çok uyumaz 1.5 aylık duş aldırıyoruz kundak yapıp pişpiş açıyoruz bazen onun yerine bizim uykumuz gelıyo 😂 banyodan önce emzırıyorum banyo yaptırıp uyutmaya çalışıyorum pişpişi uyudu dıye hemen kapatmayın çalsın dursun benımkı yatakta yatmadığı zaman bebek arabasında gezdırıyorum orda uyuyo bazen