Kızlar ben Çorum’a gelın geldim ya gelin geldiğimden beri çayım güzel olmuyor halbukı ben karadenızlıyım çok ıyı olurdu çayımız falan aslında kayınvalıdemın çayı da çok güzel oluyor ama ben bi türlü tutturamadım bissürü taktık maktık yok yanı acaba çayımı mı degıstırmem gerekıyor ya halbukı degıstırdım de offfff bişey anlamadım ha hadı bakalım bi siz nasıl demlıyorsunuz size göre hangi marka ıyı ona göre denerım teşekkürler sımıdiden dalga da gecmeyınn ha