zeynep-do97 Kızlar yardım edin tavsiyelerinize ihtiyacım var. 14 aylık bebeğim el ayak ağız hastalığı olmuş vücudu hep kabarık doktorumuz kaşıntı gideri jel felan verdi ama sizin de önerdiğiniz bişey var mı kaşıntı için geceleri uyumuyor hiç kalıntıdan
Aslanalp zeynep-do97 çok geçmiş olsun oglumda gecırdı dr krem yazmıstı onun dışında bepanthol sensiderm aldırmıstı kaşıntı kızarıklık tarzı şeyler için oğluma çok iyi gelıyordu kaşıntı oldugunda yarım saate rahatlıyordu ama dr a danışın yinede siz