Birkizannesi123 Kızlar kızıma diğer yaza oda yapacağım mobilya hakkında bilgi deneyim söyler misiniz montesseri ve takimini almayı düşünüyorum ama çoğu arkadaşım baza alıyor kenar korumalikla yardımcı olur musunuz hangisini önerirsiniz
Semaaa39 Birkizannesi123 montes iyi bi seçenek bence. Biz hamileyken odasını çilekten almıştık. Montes serisini. Suan 19 aylık oğlum. Odasında vakit geçirmeyi yatağına çıkıp arabalarla oynamayı falan cok seviyor
Sibelkra Birkizannesi123 meltem mobilyadan aldım cok ta memnunum montessori yatak ve 4 kapaklı dolap uzun süre kullanır yatak olculeri fln da baya buyuk 100/200 ekstradan oyuncak dolabı masa sandalye vs aldım odasını her gören cok begeniyor
Semaaa39 Birkizannesi123 evet kalite olarakta çok iyi arkasında büyük bi firmanın bulunması hep mantıklı ve güvenli gelmiştir bana bu tarz eşyalar durumunda :)
Birkizannesi123 Sibelkra evet bende çok seviyorum galiba öyle yapacağım gözede hitap ediyo baza alsam genç odası gibi olacak