Hanımlar merhaba benim küçük çocuğumun boynunda mercimek tanesi kadar yağ bezesi tarzı bir şey var beyaz. Çocuk doktorumuz bir sıkıntı teşkil etmediğini kendi kendine geçeceğini geçmezse ilerleyen süreçte cildiye veya çocuk cerrahisinin alabileceğini söyledi. Dün çocuğumu eğitim araştırma Hastanesi’ne cerrahi bölümüne götürdüm doktor bezede kireçlenme olduğunu söyledi ve 15 dakikalık bir ameliyat ile alabileceğini söyledi. Durmasında bir sakınca yok fakat bebek büyüdükçe büyüyeceğini söyledi. Ameliyat sürecini sorduğumda narkoz vereceklerini kısa süreceğini hastanede yatmasına gerek olmadığını söyledi ama narkoz falan denince bir korktum tabiki yaptırıp yaptırmamak konusunda da tereddütte kaldım. Daha önce çocuk cerrahisinde böyle tecrübesi olan var mı acaba hangi doktorlardan memnun kaldınız. Eğitim araştırma veya şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyorum. Var mi gidip de memnun kaldığınız bir çocuk cerrahı 🥹