Spinal sezeryan oldum 1 ay oldu doğum yapalı dün banyoyu temizledim 40imdan sonra misafir gelir önden ufak ufak bir şeyler yapym dedim bugün çok kötüyüm belim ağrıyor sağ böbreğimin üst tarafı özellikle karnıma ağrı girio acliktan ölücem gibi doğru dürüst bir şey de yiyemiyorum dün öyle uğraştim diye mi olmuştur yardımcı olur musunuz