Kubranur21 Meme arti mama vermeyi düşünüyorum kizlar bebeğim 2 ay 12 günlük 4600kg 57 cm 3300kg doğmuştu hangi mamayi önerirsiniz arkadaslar memeyi bırakmasından korkuyorum kaşıkla yedirecem bi defa sabah bi defa gece verecem mamayi InsaAllah
Ikrazumra19 Kubranur21 kasikla cok zor oluyor malesef yaptigin mamada bosa gidiyor bende denemistim ama olmadi aptamil kullandim ben sonra biberonla verdim 14 ay meme+ mama seklinde gittik.birakmadi memeyi
minolak Kubranur21 bizde 2 ay 23 günlüğüz meme+mama gitmeye çalışıyoruz biberon almıyor kaşıkla veriyorum sizin düşündüğünüz gibi aptamille başlamıştık 2 haftadır hipp kullanıyorum bakalım nasıl olcak sonuç
Kuzumveben minolak biz 10.aydan sonra mamaya başladık memnunuz ama aptamilde içerik olarak çok güzel biz şuan 14 ayligiz aptamil kullanıyoruz
ummuhanipekoglu [bilinmeyen] aptamil içir ve senide emsin. zaten aptamil anne sütüne en yakın mamadır
ozlem_oz şeker ilavesiz anne sütüne yakın bir mama alması çok önemli emmeyi bırakmaması için. ben aptamil veriyorum
aysenur06 [bilinmeyen] hipp benim bebeğimde kabızlık yaptı 2 numarasına nişasta var tavsiye etmem size anne sütüne ne yakın mama aptamil
Asaf01 Evolvia öneririm gaz yapmıyor ve severek içiyor bebişim 1,5 aylık bende gece ve bi defa gündüz veriyorum bırakmadı şükür şimdilik 🙏