mervedms61 Kızlar ben bebegime sleepy kullaniyorum. Suan 9 kilo ve 4 numara kullaniyorum. Ama bacaginda iz yapiyor. Ayrıca kakasi falan da bezden çıkıyor. Ne yapmaliyim?
Ebrs mervedms61 bende sleepy kullanıyorum bizde de kakasi cogu zaman sızıyor ve her seferinde de iz yapıyor. Büyük beden kullaniyorum oglum 8 kilo, 4 numara bezi ama yinede iz yapiyo
Annevebebisi Ebrs ya ben 5 kg 3 no kullanıyordum. Hatta şuan 6 oldu muhtemelen 3+ya geçicem 3 iz yapıyor çünkü bence siz bi no daha büyütün ya da 4+a geçin. Sleepy gerçekten küçük yazdığı kilodan
Ebrs Annevebebisi aynen canim elimdekiler bitsin degistircem zaten, bakalim insallah onda da ayni sorunu yaşamayız
ElmaliTurtamm mervedms61 4 numara küçük geliyo bizde 9a yakınız 5 numara kullanıyoz bi sıkıntı olmuyo
AryamH mervedms61 ayni durumdan sikayetciydim 4+ aldim artik o yapmiyor bizimde 9 kilo aslinda 4 olmali