Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim duňden bu yana isal oldum karnım şiş ağrım çok bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum sanki sancidan mı bilmiyorum ama hissedemiyorum normal mi ne yapmam gerekli hastaneye gitmeli miyim? 2 kızım var evde bakacak kimsem yok bekleyeyim dedim ama birazda korkuyorum