ahsendemirr Kızlarr 2 saat önce yaptırdım yanağım aşırı şişti ve çok şiddetli bir ağrı var sizce neden basına gelen oldumu
nazlik ahsendemirr yanak şişmişse enfeksiyon kalmış demektir bence gidin diş çok önemli her dişin bir anlamı vardır vücutta başka organlara zarar verceek kadar önemlidir kardeşim diş hekimi oradn biliyorum
ve564390 Esrasyacan merhaba. Hiç kanal yapan doktora gittiniz mi bu şikayetinizle ilgili. Bende 2 ay önce yaptırdım dişim üzerine basamıyorum yemek yiyemiyorum o tarafla dediğiniz gibi sızlama ve hassasiyet var bende de
Esrasyacan ve564390 doktor 3 kez yıkama işlemi yaptı kapattı. Yalnız bidaha acı hassasiyet olursa damak kesilecek dedi korktum bende gidemedim
ve564390 Esrasyacan damak mı kesilecek hiç duymadım bunu . 3 4 aydır bende dişçiden bıktım artık korkuyorum inşallah gerek kalmaz sizde de böyle bişeye. En son çare dişi çektiririm diyorum bende