Ya benimde arada düşüyor 8/5 lere zaten bayılacak gibi oluyor insan gidiyorum doktora bisey yok ben çözüm bulamadım sanırım stres artı yorgunluk bide uykusuzluk birleşince patlama yaşıyoruz. normal zamanlarda da tansiyonum sınırda olurdu hep bu kadar dusmuyordu ama