7 aylık bensiz uyumamaya başladı beşiğinde uyuması için çok uğraştım ama uzun vadede uyumuyosu yanımda uyutmaya başladım gece uykuları düzelmişti uzun süre uyuyosu 7 aya girmemzle birlikte sık sık uyanmaya yanından ayrılınca ağlayarak uyanmaya başladı bu durum gecicimidir diş kaynaklı mıdır yaşayan veya aynı süreçte olan var mı ?