Büyük harflerle yazdım çünkü görüp tecrübelerinizi aktarmanıza çok ihtiyacım var :( Bebeğim 6 ay 10 günlük. 5. Ayda tadıma az az başlamıştım nispeten yiyordu verince şuan 10 gündür kitliyor ağzını her şeyi denedim belki bunu sevmemiştir diye fakat sevdiği yoğurdu bile yemiyor. Ne yapabilirim? Sizler neler yaptınız..?