PnarYektaA Minik12_3 bizmkide 8 aylık aynı kabarıp duruyor 5 aydan beri hala tık yok bende sabırsız bekliyorum 😅
Mutlu_Anne Minik12_3 6 ay 19 gunluk daha gelen giden yok salya var huzursuzluk var mizirdanma var ama diş yok 😄
Minik12_3 PnarYektaA benimki aylardır aşırı huysuz ben 3. Ayından beri bekliyorum aslında 😂 ha çıktı ha cikical derken 8 ayı buldu tamamen çıkmasi da 9 ayı bulucak Heralde 😂
PnarYektaA Minik12_3 sanırım ama bizimkinden umudum yok benm yürüyene kadar çıkarmicak sanırım köpek dişleri bile 5.ayda kabardı yaa 😂
NhLpRn Ya nerden anladınız😂😂 buna da bakın bi😂😂🙈 [url=https://hizliresim.com/9YkW28][img]https://i.hizliresim.com/9YkW28.jpg[/img][/url]
Zehrauzunoglu http://4GP.ME/bbtc/1579271971626.jpg Kızlar bı de buna bakın resmı yukledım mi bılemıyom