AnnaGloria ben her sene yaptığım tarifi vereyim annem ablam da böyle yapar. Kapakları kaynatırım iyice kavanozları da yıkarım güzelce. Domateslerimi blendıra doğrarım normal kabaca. Çektiririm tencereye alırım kaynatırım. Bazıları direk tencereye doğruyor ve sonrasında bız bız yaptırıyor ikisi de aynı mantık bence benim blendırın o başlığı bozuk o yüzden direk haznede çektiriyorum ben ardından kaynatıyorum kepçe ile kavanozlara dolduruyorum ve eşime sıkıca iki geri bir ileri yaptırarak kapatıyorum. Daha yeni de yazlık turşu yaptım mesela kavanozları sıfırlamadım eskileri kaynatıp kullandım sıcak sıcak yapınca tutuyor kütür kütğr oluyo