Arkadaşlar yenidoğan döneminde emzik kullanıyorduk fakat 5 ayından itibaren parmağını emmeye başladı ve ben bunu çok kafama takmaya başladım sizinde var mı buna benzer şeyleriniz nasıl bıraktıracam bilmiyorum emziğide kabul etmiyor güzel annelerim yardımcı olurmusunuz?