PnarAkca34 belli bir ücretle takılıyor ama özeldeki gibi olmuyor..hem ablam hem de yeğenim taktırmıştı tedaviyi hemen kestiler (bitince bir müddet daha devam etmek gerekiyor şişlikler ve apereylerle)ve tekrar kayma yaptı dişleri..ablam sonrasında özelde taktırdı ve bu defa kayma olmadı..ben de özelde taktırmıştım