Kızlar merhaba,
Açık öğretim için tercih yapacaktım. Önlisans. Rehberlik merkezi de meslek lisesi mezunusun kendi bölümü kapsayan bir tercih yap. Çünkü ek puan var ve sıralamam daha iyi. Üniversiteye kayıt olduktan sonra istediğin bölüme gidersin zaten dedi. Orayı anlamadım. Nasıl oluyor?