Öncelikle anneler benim ilk doğumum felaketin dibiydi.Suni ile kendi sancım arasında ahirete gittim geldim.Felaket zor olmasından dolayı bu 9 ay kendimi yedim.Gelelim nişan vs baktım geldi.Annem eşim hemen hastahaneye koş koş …dedim yoook bekledim.Bu arada adet sancıları gibi var yani ağrılar çok hafif.Ama anladım ben bu gece doğuracam dedim.Lakın annemler tepemde bitti baktılar ikna olamayacak bu kız karışmadılar.Bu arada ara ara damla damla suyumda geliyor.Dedim milletin bardaktan boşalırcasına geliyor 1 saatler sorna doğuruyor..tehlike yok diye kendimi telkin ettim.Gece 3 anam yok sancılar uyandırdı.Annemi kaldırdım kadın öyle telaşlı ki.Annemi görmezden gelip suya girdim tuvalete oturur vaziyette durup belime su tuttum.Hemen Meryem ana otunu suya koyduk.Ağrılar gittikçe yaklaşıyor her sancıyı çömelip nefesle karşıladım.sonra hastahaneye gittik.Benim sancılar bi geli bi gidi..(kendi sancınız meğer en iyisiymiş ben suni sancının acısıyla ölüyordum)Hastahane önüne geldiğimizde şehir hastahanesi olduğundan dolayı bahçesi kocaman dedim ben girmem beni bağlarlar yatağa açılma olmaz gece 4.30 hastaneme bahçesinde eşimle ağustos merdiven çıkma inme ördek yürüyüşü hepsini yaptım.Sancıları eşimin dizlerine kapanıp öyle karşıladım.hep derdim sancı anında yanımda olsun işte devlethastahanesi malüm.Tam içeri girecekken sancı anında doktor beni gördü sen napıyorsn ben kadın Doğum doktoruyum yallah içeri.Bi baktı dedi doğum başlamış açılma 8 cm vallaha ben şok.Bu arada kendi sancın olunca inanın başa çıkıyorsunuz.Beni sedyede dogumhaneye aldılar.Baktım eve doktor eldiven giyiyor hop çataldayım.dediler ıkın dedim ne demek daha yeni geldim.dogum başlamış dediler ıkındım yok yok en sonda başı aşağıdayken şak diye makasla kesti doktor oğlum fırladı doktorun kucağına…Allahım Allahım ben basıl mutluyumm..anadan doğma gibi hissettim o an.kızlar tavsiyelerime kulak verin.allah herkese Yarıdm etsin